Sayfalar

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Önce Kalem

Oku.

Okumak için de yazı gerek, yazmak gerek. Yazmak için ise kalem gerek. O nedenle;

Önce Kalem.


Bu blog yıllarca biriktirdiğim kalemleri, defterleri, uçları, silgileri yani kısaca kırtasiye ürünlerini okuyucularla paylaşmaya çalışacağım bir pencere olacak.

Sahip olduğum ürünlerin incelemeleri, yeni çıkacaklardan haberler, zaman zaman sizden gelen incelemeler ve belki de minik hediye çekilişleri...

Önce Kalem her yaştan kalem severe hitap etmeye çalışacak bir blog olarak merhaba diyor.

Keyifli okumalar.

Önce Kalem'i takip edin!

twitter: oncekalem
instagram: oncekalem

6 yorum:

  1. İlginç bir blog olacağa benziyor. Başarılar diliyor, takip listesine ekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun!

    Yeni şeyler öğrenmek gibisi yoktur. Ben daha şimdiden blogunuzdan bir şeyler öğrendim bile.

    YanıtlaSil
  3. Bir kalem ve defter düşmanı olarak sana rakibim. :))) Sana şunu söyleyebilirim sayın kardeşim, bu tür bir blog bende düşünüyorum....

    YanıtlaSil
  4. http://bozuklink.blogspot.com/2012/05/ilginc-blog-1-once-kalem-blog.html

    iki arkadaş blog yazıyoruz yeni bi seri başlattık ve seri de ilk senin blogdan bahsettik. bu arada güzel çalışma olmuş tuşlarına sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Hocam blogunuzun tamamını inceledim beğendim bi yorum bırakmadan gitmiyeyim dedim
    incelemeleriniz güzel olmuş :P =)

    YanıtlaSil
  6. Yorumlarınız için içten teşekkürler.
    3 yıl kadar sebepsiz bir ara verdim. Şimdi tekrar yazma zamanı.

    YanıtlaSil