Sayfalar

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Deffter Kara Defter

2008 yılında cesur bir Türk girişimci tarafından kurulan Deffter gerçekten harika ürünler ortaya koyuyor.

Yüksek fiyatları ile maalesef bana pek hitap etmese de Deffter Kara Defter'e resmen ilk görüşte aşık oldum ve etiketine dahi bakmadan satın aldım.

Sert suni deri  kapaklı, siyah kalın kağıt (76 yaprak), ipek şerit ayraçlı ve arka kapağın iç kısmında not gözü ile eksiksiz bir defter.


Siyaha olan zaafım yıllardır süren bir konu olmakla birlikte siyah bir defteri ilk defa görmem gerçekten çok farklı duygular uyandırdı bende.

Yanındaki lastik bantta bir adet beyaz yazan kurşun kalem hediye edilen Deffter Kara Defter, lastikli kapağı ve kalemi ile her yerde güvenle taşıyabileceğiniz bir ürün.

Yazıya ve kağıtlara hayran birisi için kaçırılmaması gereken bir eser adeta.


Artıları:


+ Müthiş tasarım, sert kalın suni deri kapak
+ Kalın kağıt (110gr.)
+ Lastikli kapak
+ Hediye beyaz kurşun kalem
+ İpek şerit ayraç ve arka kapakta notluk

Eksileri:

- Çok yüksek fiyatı (28,5 TL)

Önce Kalem'i takip edin!

twitter: oncekalem
instagram: oncekalem

11 yorum:

  1. keşke ebat hakkında da bilgi verseniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerim. eksik olmuş o bilgi. defter 16x22 cm kağıt 15,5x21 yani a5 boyutlarında

      Sil
    2. merhaba bu defterden varmı lütfen dönüş yapabılırmısınız

      Sil
  2. Bu defteri netten mi aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Kabalcı Kitabevi'nden aldım ancak markanın kendi sitesinde de var.

      Sil
  3. Kendi sitesinde buldum ama kredi kartıyla almama izin vermiyo. Havale ve cari hesap müşterisiyim seçeneği var o ne demek onu da ben anlamadım :) Kabalci derken sitesinden mi yani?

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum çok fazla yazdım size. Ama çooook sevdiğim bi arkadaşım böyle bi defteri çok istediğini söyledi. Doğum günü için ona almak istiyorum. Ve Trabzonda oturuyorum burda hiç bi yerde bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet dışında çare kalmıyor o zaman. iyi bir araştırma ile bulabileceğinizi düşünüyorum.

      Sil
  5. bayım peki hangi firma

    YanıtlaSil
  6. defter güzel ama fiyat olarak biraz fazla.

    YanıtlaSil