Sayfalar

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Faber-Castell Textliner 1148

Faber-Castell Grip serisinden. Oldukça farklı bir ürün.

Textliner 1148 bir highlighter; ancak alışılmışın dışında bir highlighter.

Kuru boya görünümündeki bu kalem diğer mürekkepli highlighterların yaptığından farklı bir iş yapmıyor.

Üçgen tasarımı ve tutma bölgesindeki minik noktalarıyla öne çıkan grip serisindeki 1148 özellikle yazıcı çıktılarında ve pilot kalemlerde çok başarılı ve yazıyı asla dağıtmıyor. Bunun dışında kurşun kalemlerle pek iyi anlaşamasa da sıvı highlighterlar kadar kötü sonuç vermiyor. (zaten kurşun kalemle yazılmış yazılarda çok fazla highlighter ihtiyacı olmasa gerek diye düşünüyorum)

Açmak için bıçak ya da maket bıçağı kullanabileceğiniz gibi, kalemtıraş kullanmak isterseniz geniş ağızlı olanlara ihtiyacınız olduğunu söylemeliyim.

Büyük kırtasiyelerde kolaylıkla bulabileceğiniz kalemin fiyatı 3-5 lira arasında değişiyor.

Özellikleri:

  • 5 farklı renk seçeneği (turuncu, mavi, sarı, kırmızı(pembe), yeşil)  - ben sadece sarı görebildim İstanbul'da
  • Tüm kağıt çeşitleri ile kullanabilirsiniz.
  • Kalın ve yumuşak boya kısmı
  • Ergonomik üçgen tasarımı ve elden kaymayı engelleyen noktalar.
Artıları
+ Ucuz ve kolay bulunabilen bir ürün
+ Gerçekten ergonomik tasarım
+ Yazıyı bulandırmayan başarılı boya kalitesi

Eksileri

- Ucu kalemtıraşla açıldığında kalınlaşana kadar çok kullanışlı olmaması
- Aşırı uzun olduğundan her kalem kutusuna girmeyebiliyor.

PUAN : 7/10




Önce Kalem'i takip edin!

twitter: oncekalem
instagram: oncekalem

3 yorum:

  1. Ders çalışırken ne kadar işe yarar bilmiyorum ama ofiste kullanmaktan memnunum bu kalemi. Sıradan highlighter'larla hiç anlaşamamıştım zaten.

    YanıtlaSil
  2. Sınava hazırlanırken en sevdiğim kalemim♡ normalde de kurşun kalem kullanmayı çok seven bünyemi diğer highlighterlara mahkum etmediği için çok mutluyum...yalnız çok çabuk kırılıyor..acaba ben mi düşürdüm de içini kırdım diye düşündüm ama yaklaşık 10-15 tane kullandım son zamanlardakiler hep kırık..sizde de böyle oldu mu? Acaba kalemtıraşı mı değiştirmeliyim?

    YanıtlaSil
  3. Kırılmasıyla alakalı olarak saklama koşullarının da önemli olduğunu düşünüyorum. Benimki 3 yılda yarıya geldi ancak.
    Kırılma yapmadı şimdiye kadar geniş ağızlı kalemtıraş ile.

    YanıtlaSil